יום רביעי, 28 בספטמבר 2011

הבטחות לשנה החדשה



תמיד לקראת השנה החדשה, אני נכנסת לתקופת הסתכלות פנימה ובדיקה של מה עשיתי, איפה הייתי, איך התפתחתי ולאן מועדות פני מעכשיו, לקראת השנה החדשה, הרעננה שאוטוטו מתחילה.


בזמן האחרון, שמתי לב שאין תאימות בין מה שאני מרגישה בפנים לבין מה שאני לובשת החוצה.
בפנים הכל צבעוני ושמח לי, וכשאני מסתכלת בארון שלי, מתגלים הרבה צבעים שהבסיס שלהם הוא אפור. כן, אני יודעת שאפשר ליצור צבעוניות עשירה גם באפורים, שחורים ולבנים- הכל תלוי במרקמים, מקצבים וטקסטורות מעניינות שנותנות טונים שונים.
אבל בסופו של דבר, במבט כללי, הכל אפור לי.


ואני אשה של צבעים. אני אוהבת צבע, אני אוהבת שילובים מעניינים בצבע, אני אוהבת לעצב בצבע.
השנה החלטתי להכניס יותר צבעים גם לארון שלי.


אני מאחלת לכם שנה טובה ומתוקה, שנה של יצירתיות ועשייה, שנה של בריאות ושמחה, שנה שבה "הכל יפול למקום הנכון".

2 תגובות:

  1. הבעיה היא:
    1. ששחור זה מרזה
    2. שקשה למצוא אצל רונן חן בגדים צבעוניים...

    השבמחק
  2. "שורוק" - נקודת עיצוב קטנה28 בספטמבר 2011 בשעה 1:47

    היי ריני,
    מסתבר שדווקא גוש שחור זה לא כל כך מרזה, זה פשוט גוש שחור גדול.
    טריני וסוזנה עשו ניסוי כזה, צבע מול שחור. הצבע ניצח...
    http://www.unrealitytv.co.uk/reality-tv/trinny-and-susannah-undress-the-nation-bring-back-colour/
    גם אני חסידה גדולה של רונן חן (שתי תמונות עליונות מימין, באמת בקבוצה האפורה...) אבל מצאתי גם חולצה אדומה, וגם גופיה שחשתי עליה בצבעי ירוק, טורקיז, חרדל...
    ועדיין אני לא מתייאשת!
    שנה טובה!

    השבמחק